Cute Plant Dancing Kaoani

Saturday 18 June 2011

BOLA OH BOLA

Tak tau kenapa, tiba2 je teringat citer dulu, mase zaman sekola rendah, masa dulu aku memang minat bola sepak especially team selangor, almaklum la... anak bapak... ha3 kalo tiap kali selangor gol, aku ngan bapak aku yang jerit terlebih.. ahak3 ooop back 2 the story, mase 2 aku darjah.....( x igt), tp peristiwa ni memang x bole lupe!!! cam biase r, kalo waktu pj, boys cikgu laen, girls cikgu laen, tp ari 2 kelas digabungkan sbb cikgu bdk2 lelaki x datang.... so, cikgu kitorg pon pikir la ape game yg best ,
atas permintaan boys, kitorg kene main bola sepak. Girls v/s Boys!!!! yup!! game dimulekan... cam biase r, budak laki control game, bdk pompuan terkebil2 (termasuk aku!!) tapi ntah camne, tiba2 bola dtg kat aku, dan dgn muke toye aku tendang r bola 2, fuh!! syok plak. So, aku pon lari r igt kan nak golkan bola. Sebenarnye mata aku fokus kat bola, aku tak pedulikan orang laen pon.. time bdk2 laki dtg nak rebut bola, ak igt nak pass bola kaT team aku, team girls, tapi...... ape kan daya.... aku sorang je bdk pompuan kat tgh2 padang 2 , terkesima, memikirkan adakah mataku bermasalah hingga x nampak budak2 pompuan, kawan2 ku? Mataku masih tercari2...dan.... aha!! 2 pon diorg kat basketball court, tengah gelakkan aku!! cikgu plak ckp ”biarkan dia , dia tgh syok 2”. Adoi...malu giler!!! cikgu pon gelakkan aku?!! aku pon tak sedar ntah bila masa tah diorg x de kat padang ha3

No comments:

Post a Comment