Cute Plant Dancing Kaoani

Tuesday 19 July 2011

PI LAH

Yup, skarang ni ak da sambung blaja kat uitm kuala pilah n9. First, mase mule2 ak datang kat sini...adoai..ish!! asik mengeluh.. je, da la jaoh kat pendalaman, keliling bukit, dalam hutan, nak pegi kat tempat aku 2 kene lalu kubor 3 bangsa (1 Malaysia), pastu 7km dari pekan pilah lak 2 ( kecoh betol ak ni   =.=' ) bak kata kwn ku..penghujung dunia?  tapi....
setelah sebulan (kot) aku suke plak dok kat sini... ye la pagi2 sejuk je, nyaman..ade kabus, iyola, rase cam kat nogori omputeh, ha3, pastu bila malam lak, mmg jelas la nmpk bintang2 yg ak x boleh nampak kat klang.. sampai ade 1 ketika time aku kawad (malam) dgn batak dan teruja nye aku berkata " e.eee bintangs" tanpa aku sedar diorg gelakkan aku!! eh, bkn ni yg aku nak citer... ha3 oh ye, kalo nk tau, kat sini, mmg ramai giler muke iras artis... ade senior 2 muke dia, sejibik mcm fizz fairuz, ish3..lee chong wei, ade yg muke cam scha, ade yg mcm bruno mars pon ade.... (=.=' kenape dgn aku ni mungkin kerana bosan duduk terperuk kat dlm bilik ni aku jd x brape nk betol. ish!! minta dihindarkan..) dan di pilah inilah aku ade nickname baru iaitu...NINJA..ha3 camne boleh jd ninja? ntah aku pon x tau.. ha3

2 comments: